Oferta - specjalista ds. monitoringu i ewaluacji
Wpisany przez Źródło Własne poniedziałek, 19 grudnia 2011 10:19
1. Warunki współpracy:
umowa - zlecenie,
liczba godzin objęta zleceniem – 20godz/ mies.
- zakres obowiązków:
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań w zakresie monitoringu i ewaluacji;
- Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji Projektu w zakresie monitoringu i ewaluacji działań Projektu;
- Analiza zgodności realizacji Projektu w zakresie założeń i celów z wnioskiem projektowym;
- Współpraca z personelem w zakresie realizowanych zadań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu;
- Monitoring zleconych zadań;
- Współpraca przy przygotowaniu materiałów promocyjnych;
- Analiza osiąganych wskaźników postępu rzeczowego realizowanego Projektu;
- Współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań i raportów z realizacji Projektu;
- Współpracy z Koordynatorem Projektu i Biurem Projektu;
- Powiadamianie Koordynatora Projektu o zaistniałych zmianach w harmonogramie;
10. Wykonywanie innych czynności wskazanych przez Koordynatora projektu;
11. Stosowania we wszelkich dokumentach związanych z realizacją zlecenia logotypów zgodnie z Wytycznymi dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które umieszczone są na stronie internetowej www.mazowia.eu.
12. Informowania uczestników oraz opinię publiczną o realizacji Projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
3. Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe określone w ustawie
- bardzo dobra komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z realizacją w/w zadania
- dobra organizacja pracy
- odpowiedzialność
- dyspozycyjność
- mobilność
5. Wymagane dokumenty:
- CV
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie
- dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
- oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
- zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia oferty.
Sposób i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu (sekretariat), ul. Metalowa 7, 26-500 Szydłowiec, z dopiskiem "Monitoring i Ewaluacja ” w terminie do dnia 30.12.2011 r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu). Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność
z oryginałem.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Do rozmów kwalifikacyjnych zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ciągu 3 dni od dnia zakończenia składania ofert. O terminie i miejscu tego postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego