Wpisany przez Administrator poniedziałek, 12 października 2020 20:31
Zarządzenie Nr 2/2020
Dyrektora PCPR w Szydłowcu
z dnia 12 października 2020r.
w sprawie organizacji pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu w związku ze wzrastającą liczbą zachorowań na terenie powiatu szydłowieckiego oraz wprowadzeniem tzw „czerwonej strefy” w celu przeciwdziałania rozpowszechnianiu się wirusa wywołującego chorobę COVID-19 wśród pracowników i klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu.
Zarządzam, w okresie od dnia 12 października 2020 r. do odwołania, co następuje:
§1
W zakresie obsługi klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu:
§2
W zakresie organizacji pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu:
Zespół 1 stanowią:
Michalska Maria - Dyrektor,
Bracha Agnieszka - starszy specjalista pracy z rodziną
Ilona Woźniak - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Zespół 2 stanowią:
Julian Włodarczyk - kierownik zespołu ds. osób niepełnosprawnych
Jolanta Pietras - kierownik zespołu ds. pieczy zastępczej
Katarzyna Wełpa - konsultant
Katarzyna Dudek - pracownik socjalny
Nie zmienia się system pracy:
Pauliny Kotkowskiej - głównej księgowej
Elżbiety Ruzik - pracownika gospodarczego
Martyny Wólczyńskiej - gońca
§3
Zobowiązuje się Informatyka zatrudnionego w PCPR do zamieszczenia informacji dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu, dotyczących organizacji pracy wprowadzonych niniejszym zarządzeniem na drzwiach wejściowych siedziby PCPR oraz na stronie internetowej PCPR.
§4
Traci moc komunikat nr 2/2020 dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu z dnia 3 kwietnia 2020 r. w sprawie sposobu załatwiania spraw w PCPR w Szydłowcu w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa.
§5
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikom Zespołów.
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania