Zarządzenie nr 2/2020 Dyrektora PCPR w Szydłowcu
Wpisany przez Administrator poniedziałek, 12 października 2020 20:31
Zarządzenie Nr 2/2020
Dyrektora PCPR w Szydłowcu
z dnia 12 października 2020r.
w sprawie organizacji pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu w związku ze wzrastającą liczbą zachorowań na terenie powiatu szydłowieckiego oraz wprowadzeniem tzw „czerwonej strefy” w celu przeciwdziałania rozpowszechnianiu się wirusa wywołującego chorobę COVID-19 wśród pracowników i klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu.
Zarządzam, w okresie od dnia 12 października 2020 r. do odwołania, co następuje:
§1
W zakresie obsługi klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu:
- Zawiesza się przyjmowanie petentów w siedzibie PCPR w Szydłowcu.
- Ustala się przyjmowanie wszelkich wniosków i dokumentów za pośrednictwem Poczty Polskiej , ePUAP, SOW (System Obsługi Wsparcia) lub skrzynki podawczej umieszczonej przed wejściem do siedziby PCPR.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach petenci mogą być obsługiwani w siedzibie PCPR przy specjalnie przygotowanym stanowisku, za osłoną z pleksi . Zarówno petenci jak i pracownicy PCPR winni mieć zasłonięte nos i usta i po wejściu do biura winni zdezynfekować ręce.
- Porad i informacji udziela się wyłącznie drogą telefoniczną 48 6174714 lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- Niezbędne druki można pobrać na stronie internetowej PCPR w Szydłowcu adres: http://www.pcpr.szydlowiecpowiat.pl zakładka druki do pobrania.
§2
W zakresie organizacji pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu:
- Ustala się pracę rotacyjną. Załoga została podzielona na dwa zespoły pracujące na przemian: tydzień w siedzibie PCPR i tydzień poprzez pracę zdalną.
Zespół 1 stanowią:
Michalska Maria - Dyrektor,
Bracha Agnieszka - starszy specjalista pracy z rodziną
Ilona Woźniak - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Zespół 2 stanowią:
Julian Włodarczyk - kierownik zespołu ds. osób niepełnosprawnych
Jolanta Pietras - kierownik zespołu ds. pieczy zastępczej
Katarzyna Wełpa - konsultant
Katarzyna Dudek - pracownik socjalny
Nie zmienia się system pracy:
Pauliny Kotkowskiej - głównej księgowej
Elżbiety Ruzik - pracownika gospodarczego
Martyny Wólczyńskiej - gońca
- Zakres pracy zdalnej dla pracowników określonych w ust.2 oraz sposoby kontroli określa wewnętrzny dokument.
- Wszelkie wyjazdy w ramach delegacji służbowych będą możliwe tylko po uzyskaniu zgody Dyrektora lub osoby upoważnionej.
- Odwołuje się zaplanowane zespoły ds. okresowej oceny sytuacji dzieci.
- Odwołuje się wizyty koordynatora w rodzinach biologicznych wychowanków, kandydatów na rodziny zastępcze.
- Odwołuje się wszystkie kontrole zewnętrzne. Zaplanowane kontrole odbywać się będą na podstawie analizy dokumentów w siedzibie PCPR. W przypadku kontroli dofinansowania ze środków PFRON analizowana będzie również dokumentacja zdjęciowa.
§3
Zobowiązuje się Informatyka zatrudnionego w PCPR do zamieszczenia informacji dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu, dotyczących organizacji pracy wprowadzonych niniejszym zarządzeniem na drzwiach wejściowych siedziby PCPR oraz na stronie internetowej PCPR.
§4
Traci moc komunikat nr 2/2020 dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu z dnia 3 kwietnia 2020 r. w sprawie sposobu załatwiania spraw w PCPR w Szydłowcu w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa.
§5
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikom Zespołów.
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania